A Daimler elérte kitűzött növekedési céljait

Daimler HauptversammlumgA német minőség meghozza eredményét: a Daimler növekedési pályán van. A számok önmagukért beszélnek, hisz az autógyártó vállalat az első félévben rekord eladási eredményeket produkált. “Az első félévben a Mercedes Benz autók esetében eladási céljainkat elértük” – fejtette ki Dieter Zetsche, a Daimler vezérigazgatója a csütörtöki sajtókonferencián.

A prémium autók gyártója ezzel 4 év után ismételten elérte kitűzött célját – a BMW és Audi márkákhoz hasonlóan a Daimler is 10 százalék feletti nyereséget tudott produkálni ebben az üzletágban.
A Daimler fő üzletágában, a személyautók eladásában a cég operatív nyeresége a 10 százalékos elvárásokhoz képest emelkedett – 10,5 százalék volt. “A cél az, hogy ezt a szintet hosszú távon fenn tudjuk tartani. Minden más üzletágban valamivel az eladási irányszámok alatt vagyunk” – mondta Zetsche.

A Daimler sikerének titka – az eladások növekedése mellett egy, a vállalatnál bevezetett takarékossági program, így a vállalat méltán bízhat abban, hogy fő konkurrenseivel, az Audi-val és a BMW-vel tudja tartani a lépést.

A Daimler szeretné 2014-es rekord eladási teljesítményét elérni, mindezt úgy, hogy az idén gyengébb konjuktúrával számol az autókereskedelem terén. A személyautók eladásának terén a Daimler 2 százalékos emelkedéssel számol – mindeddig az emelkedés 3 százalék volt. Azonban a Daimler vezetője kijelentette, hogy a bizalom a cég termékei és márkái iránt töretlen, így ő is bízik a további jó eredmények elérésében.

Daimler bevételei a második negyedévben mintegy 19 százalékkal – 37,5 milliárd euróra nőttek. Ezzel az előző év hasonló időszakához képest a Daimler mintegy 2,4 milliárd euróval növelte bevételeit így a vállalat méltán bízhat a további jó eredmények elérésében.

Németországi gazdasági hírek a kftkreator.hu – német cégalapítás  támogatásával.

 

 

Hasznosnak találja ezt a cikket? Ossza meg a közösségi médiában:
FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin

Recommended For You