Amikor egy üzlet beindul: Uber agresszív marketing Kínában

uber-logoAz Uber igazi offenzívát szeretne beindítani Kínában is. Legújabb hírek szerint a taxis-applikáció már több mint 100,000 megrendelést teljesít ebben az országban naponta. A pekingi hatóságok gyanakodva nézik ezt a megugrott teljesítményt és egyelőre nem tudni, mi lesz a reakciójuk.
Az Uber tekintélyes összegeket fordít arra, hogy applikációját Kínában is népszerűsítse. És mindezt hogyan teszi? Egyes hírek szerint úgy, hogy alkalmi sofőrjeinek olyan mértékú bónuszokat fizet, amelyek akár az utazási költségeket is túllépik, így azt lehet mondani, hogy az Uber jelen pillanatban Kínában a marketingre fordít kiemelkedő összegeket. Így nem csoda hát, hogy – jelentése szerint – az Ubernek a májusi hónapban sikerült 60,000 állást létrehoznia Kínában.

Az Uber már régebb óta jelen van Kínában is, pontosabban múlt év Decemberétől. Érdekes az, hogy a kínai hatóságok – más országokhoz hasonlóan – már Januárban olyan intézkedéseket hoztak, amelyek az Uber tevékenységét korlátozzák, illetve a taxitársaságokat védik. Egyes hírek szerint a kínai hatóságok (sem) nézik jó szemmel az Uber és hasonló taxis-applikációkat. Éppen ezért lesz különösen érdekes megnézni azt, hogy mi lesz az erőteljes Uber marketing-stratégia és az Uber növekedésének az eredménye.

Az Uber immáron 5 éve indult világhódító útjára, San Francisco-ból. A cég azóta 58 ország 310 városában van jelen és gazdasági szakemberek értékét jelen pillanatban mintegy 41 milliárd dollárra becsülik. Kíváncsian várhatjuk azt, hogy mi lesz az Uber legújabb agresszív stratégiájának eredménye – ezúttal Kínában.

 

Technológiai hírek a német cégalapítás szakértőjétől.

 

Hasznosnak találja ezt a cikket? Ossza meg a közösségi médiában:
facebooktwittergoogle_pluslinkedinfacebooktwittergoogle_pluslinkedin

hirek